PODSTAWOWE ZADANIA SKARBNIKA GMINY

Do zadań Skarbnika należy:

  1. wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
  2. kierowanie pracą Referatu Księgowości, Podatków i Opłat,
  3. przygotowywanie materiałów analitycznych i opracowywanie wersji roboczych projektów budżetów gminy oraz projektów uchwał Rady Gminy w sprawie uchwalenia budżetu gminy i jego zmiany,
  4. terminowe przekazywanie uchwał Rady Gminy w sprawie budżetu i jego zmiany do Regionalnej Izby Obrachunkowej i odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych,
  5. sporządzanie harmonogramów realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
  6. nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy,
  7. sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie wykonania budżetu oraz prognozowanie budżetowe na okresy wieloletnie,
  8. kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty,
  9. przygotowywanie projektów umów na kredyty i pożyczki oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania kredytodawcy i rozliczaniu kredytów i pożyczek,
  10. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników Referatu Księgowości, Podatków i Opłat,
  11. przeprowadzanie kontroli dyscypliny finansów publicznych w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  12. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.

metryczka


Wytworzył: Krzysztofa Zielińska (6 lutego 2004)
Opublikował: Krzysztofa Zielińska (6 lutego 2004, 12:20:25)

Ostatnia zmiana: Krzysztofa Zielińska (9 lutego 2004, 12:35:42)
Zmieniono: zmiana wielkości czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7774