zamówienie na:

Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Łubianka poprzez termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Łubiance wraz z przebudową obiektów sportowych

zamawiający: Gmina Łubianka
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 165010 - 2010
wartość:
termin składania ofert: 28 czerwca 2010  09:00
wynik postępowania: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części 2 Dot. postępowania : ,,Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Łubianka poprzez termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Łubiance wraz z przebudową obiektów sportowych” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Gmina Łubianka działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych( tekst jedn. : Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm. ), zawiadamia o unieważnieniu postępowania dla części 2 zamówienia. ,, Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego ‘’ Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm. ) Uzasadnienie Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  




Łubianka: Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Łubianka poprzez termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Łubiance wraz z przebudową obiektów sportowych
Numer ogłoszenia: 165010 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Łubianka poprzez termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Łubiance wraz z przebudową obiektów sportowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 : Termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachowego budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Łubiance Część 2 :Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga mniesienia wadium
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Część 1 : wykonał jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni ze sztucznej trawy oraz jedną bieżnię sportową czterotorową o długości 60 mb Część 2 : wykonał termomodernizację obiektu o pow. co najmniej 600 m2
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        - wykonawca musi wskazać , że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje osobą, kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. ·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubianka, ul. Aleja Jana Pawła II 8, 87 152 Łubianka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łubianka, ul. Aleja Jana Pawła II 8, 87 152 Łubianka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachowego budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Łubiance.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą - 668,58 m2 - wymiana pokrycia dachowego - 652 m2.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2010.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ogrodzenie terenu - 870 m2 - skoczni do skoku w dal , rozbieg z poliuretanu - bieżnia o nawierzchni poliuretanowej - 60 m - plac zabaw - 1 kpl - chodniki z koski polbruk - 398 m2 - boisko wielofunkcyjne ze sztucznej trawy na istniejącej podbudowie betonowej - 1760 m2 - odwodnienie liniowe - 110 m.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.22.21-1.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2010.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
SIWZ (240kB) word
Termomodernizacja (19kB) zip
Boiska sportowe (2570kB) zip


WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Pytanie 1: W przedmiarze robót jest wykonanie boiska do piłki nożnej a w opisie boisko wielofunkcyjne, jaki będzie  typ boisko ?

Odpowiedź :  Boisko wielofunkcyjne o wysokości trawy 20 mm
  
Pytanie 2 :  Jaka jest technologia wykonania bieżni i rozbiegu skoczni ?
 
Odpowiedź : Technologia typu ,,NATRYSK” , warstwa gr. 10-11 mm z granulatu SBR + warstwa natrysku 2-3 mm.
 

metryczka


Opublikował: Bartosz Lewandowski (11 czerwca 2010, 14:31:45)

Ostatnia zmiana: Bartosz Lewandowski (28 maja 2013, 11:26:22)
Zmieniono: przywracanie informacji do BIP

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1276