zamówienie na:

Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Łubianka

zamawiający: Gmina Łubianka
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 32558 - 2011
wartość:
termin składania ofert: 16 marca 2011  09:00
przyczyna unieważnienia: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia pn. ,, ,,Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Łubianka.” dla części I i II Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wójt Gminy Łubianka informuje, że postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na ,,Modernizację infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Łubianka.” dla części I i II zostaje unieważnione. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że przekazane Wykonawcom przedmiary robót nie uwzględniają pełnego zakresu robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Powstałe braki uniemożliwiły dokładną i prawidłową ocenę złożonych ofert co uniemożliwia zawarcie umowy gwarantującej realizację zamówienia i osiągnięcie zamierzonego celu.  




Łubianka: Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Łubianka
Numer ogłoszenia: 32558 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Łubianka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zakres prac wykonanie otworu zastępczego o głębokości ok. 66 m; metodą udarową, średnicy początkowej Ø 24 i końcowej Ø 20 do głębokości 66 m ppt zafiltrowanie filtrem o następującej konstrukcji: rura podfiltrowa : DN 400 mm/ dn 350 mm PVC Pol-bud ,k, długości 3,5 m filtr właściwy : DN 400mm/ dn 350mm PVC Pol-bud, k, szczelinowy, długości 19,0 m rura nadfiltrowa : DN 400 mm/ dn 350 mm PVC Pol-bud, k , wyprowadzona do terenu, dolna krawędź rury nadfiltrowej zamontowana zostanie na głębokości 40,0 m ppt. wykonanie próbnego pompowania w wymiarze: pompowanie oczyszczające 48 h, pompowanie pomiarowe wykonanego otworu jako pompowanie na 3 poziomach dynamicznych. Czas trwania każdego cyklu - 24 godziny. wykonanie obudowy studni z kręgów betonowych fi 1400 rurociąg PCV fi 160 - 90 m utwardzenie terenu kostką polbruk - 698,65 m2 ogrodzenie z siatki ocynkowanej na słupkach żelbetonowych - 237 mb Część II Zakres prac zabudowa zestawów do monitoringu i telemetrii wykonanie instalacji alarmowej oprogramowanie i włączenie obiektów do programu monitoringu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·                  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·                  Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9, 76.41.00.00-0, 34.92.82.00-0, 45.11.12.91-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : Część I -10.000,00 zł Część II - 4.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : Część I : 2 odwierty studni o głębokości minimum 50 m Część II : 1 monitoring stacji wodociągowej lub oczyszczalni ścieków
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Część I - wykonawca musi wskazać , że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje osobą, kierownika budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem oraz osobą posiadającą uprawnienia do dozoru geologicznego i sporządzania dokumentacji hydrogeologicznej Część II - wykonawca musi wskazać, że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje osobą nadzorującą roboty elektryczne, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorysy ofertowe 3) wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom w sytuacji, gdy wykonawca zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, 4) Dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmianie może ulec przesunięciu termin wykonania zamówienia w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej,), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) zmiany zakresu rzeczowego ustalonego po wykonaniu zadania spowoduje zmianę ceny kosztorysowej 2) Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: a) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy i zastosowaniem robót zamiennych, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubianka, 87-152 Łubianka, ul. Aleja Jana Pawła II 8 pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łubianka, ul. Aleja Jana Pawła II 8 pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ,, Budowa studni głębinowej wraz z obudową, przewodów i instalacji dla podłączenia studni, ogrodzenia terenu stacji oraz utwardzenie terenu stacji.
·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie otworu zastępczego o głębokości ok. 66 m metodą udarową, średnicy początkowej Ø 24 i końcowej Ø 20do głębokości 66 m ppt zafiltrowanie filtrem o następującej konstrukcji: rura podfiltrowa : DN 400 mm/ dn 350 mm PVC Pol-bud ,k, długości 3,5 m filtr właściwy : DN 400mm/ dn 350mm PVC Pol-bud, k, szczelinowy, długości 19,0 m rura nadfiltrowa : DN 400 mm/ dn 350 mm PVC Pol-bud, k , wyprowadzona do terenu, dolna krawędź rury nadfiltrowej zamontowana zostanie na głębokości 40,0 m ppt. wykonanie próbnego pompowania w wymiarze: pompowanie oczyszczające 48 h, pompowanie pomiarowe wykonanego otworu jako pompowanie na 3 poziomach dynamicznych. Czas trwania każdego cyklu - 24 godziny. wykonanie obudowy studni z kręgów betonowych fi 1400 rurociąg PCV fi 160 - 90 m utwardzenie terenu kostką polbruk - 698,65 m2 - ogrodzenie z siatki ocynkowanej na słupkach żelbetonowych - 237 mb.
·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9, 76.41.00.00-0, 34.92.82.00-0, 45.11.12.91-4.
·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utworzenie centralnego systemu monitoringu głównych obiektów wodociągowych i kanalizacyjnych Gminy Łubianka.
·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zabudowa zestawów do monitoringu i telemetrii - wykonanie instalacji alarmowej - oprogramowanie i włączenie obiektów do programu monitoringu.
·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00-6.
·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZEDMIAR MONITORING (341kB) pdf
PRZEDMIAR STUDNIA (431kB) pdf
SIWZ (233kB) word
Projekt umowy (101kB) word
Projekty do pobrania

Wyjaśnienie - Cz.II - monitoring (25kB) word

Wyjaśnienie Cz. I - budowa studni (32kB) word
Specyfikacja SUW Warszewice (1798kB) pdf

metryczka


Opublikował: Bartosz Lewandowski (1 marca 2011, 15:54:16)

Ostatnia zmiana: Bartosz Lewandowski (24 marca 2011, 10:45:45)
Zmieniono: przyczyna unieważnienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2065