zamówienie na:

Sprzedaż i dostarczanie materiału opałowego (węgiel kamienny, miał, ekogroszek) dla jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka

zamawiający: Gmina Łubianka
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 11580 - 2012
wartość:
termin składania ofert: 23 stycznia 2012  10:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, iż w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Sprzedaż i dostarczanie materiału opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka” wybrano ofertę Przedsiębiorstwa Wielobranżowego JAKU-M Marcin Górski Zławieś Mała, ul. Piekarska 4, 87-134 Zławieś Wielka z ceną 69.335,10 zł i 65 dniowym terminie płatności. Ilość punktów przyznana ofercie 100. W postępowaniu złożono również następujące oferty i przyznano im następującą ilość punktów: - Firma Handlowa „Węglopol” Zofia Mucha, Wiesław Mucha Spółka Jawna, ul. Olsztyńska 89, 87-100 Toruń z ceną 73.650,00 zł i 50 dniowym terminem płatności. Ilość punktów przykazana ofercie 93,80. - MM GRUP Sp. z o.o., ul. Żniwna 12A, 85-355 Bydgoszcz z ceną 79.515,00 zł i 30 dniowym terminem płatności. Ilość punktów Przyznana ofercie 86,38. - „HOSSA” Sp. z o.o., ul. Spedytorska ½, 70-632 Szczecin z ceną 86.277,20 zł i 30 dniowym terminem płatności. Ilość punktów przyznana ofercie 79,68. - składnica Artykułów Masowych „WĘGLOPASZ” spółka jawna Tadeusz Mendrugał, Marcin Mendrygał, Żołędowo z ceną 87.655,95 zł i 30 dniowym terminem płatności. Ilość punktów przyznana ofercie 78,44. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych.  




Łubianka: Sprzedaż i dostarczanie materiału opałowego (węgiel kamienny, miał, ekogroszek) dla jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka
Numer ogłoszenia: 11580 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczanie materiału opałowego (węgiel kamienny, miał, ekogroszek) dla jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie 3.1.1 węgla kamiennego do następujących jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka: - Obiekt komunalny w Łubiance - 5 ton, - Zespól Szkół w Łubiance - 1 tona. 3.1.2. miału węglowego do następujących jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka: - Szkoła Podstawowa w Warszewicach - 30 ton, - Zespół Szkół w Łubiance - 60 ton, - Centrum Kultury w Łubiance - 30 ton, - Urzędu Gminy w Łubiance - 15 ton. 3.1.3. ekogroszku do następujących jednostek organizacyjnych Gminy Łubianka: - Oddział Edukacyjno-Terapeutyczny w Zamku Bierzgłowskim - 6 ton. 3.2 Dostarczony materiał opałowy powinien posiadać następujące parametry jakościowe: 3.2.1. węgiel kamienny powinien posiadać następujące parametry jakościowe: - kostka gat. 1 - kaloryczność-popiół-siarka 25000-27000 - do 10 - do 07 3.2.2. miał węglowy powinien posiadać następujące parametry: - kaloryczność-popiół-siarka 23000-25000 - do 20 - do 08 3.2.3. ekogroszek powinien posiadać następujące parametry jakościowe: - kaloryczność-popiół-siarka 26000-28000 - do10 - do 08 3.3 Materiał opałowy zostanie dostarczony do Zespołu Szkół w Łubiance, Szkoły Podstawowej w Warszewicach, Centrum Kultury w Łubiance, oraz Urzędu Gminy w Łubiance w dwóch etapach. Materiał opałowy w drugim etapie zostanie dostarczony do w/w jednostek organizacyjnych w 45 dniach od zakończenia realizacji pierwszego etapu. Dostawy do pozostałych jednostek organizacyjnych zrealizowane zostaną jednorazowo w wyznaczonym terminie. Zrealizowanie pierwszego etapu oznacza dostawę min. 50% zamówienia do poszczególnych jednostek. 3.4. W związku z warunkami terenowymi przy obiektach, do których ma być dostarczany materiał opałowy jednorazowa dostawa netto nie może przekraczać 5 t. 3.5. Wykonawca wraz z dostawą materiału opałowego do w/w punktów przedstawi certyfikaty jakości dostarczonego materiału opałowego wydane przez kopalnię, z której pochodzi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Ewentualne zamówienia uzupełniajace realizowane będa w ramach 20 procent zamówienia postawowego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego mogą być tylko dostawy materiału opałowego o parametrach zgodnych z zamówieniem postawowym. W przypadku wystąpienia zamówienia uzupełniającego zamówienie to będzie traktowane jako trzeci etap zamówienia na warunka zgodnych z poprzednimi etapami.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie przez Wykonawcę oświadczeń na załączniku nr 1 i nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającemu zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten będzie spełniony poprzez: - Wykonawca przedstawi wykaz min. 3 wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie przez Wykonawcę oświadczeń na załączniku nr 1 i nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie przez Wykonawcę oświadczeń na załączniku nr 1 i nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie przez Wykonawcę oświadczeń na załączniku nr 1 i nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·          
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
brak
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
·         1 - Cena - 0.98
·         2 - Termin płatności - 0.02
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; - w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; - w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego, b) Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łubiance ul. Aleja Jana Pawła II nr 8 87-152 Łubianka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubiance ul. Aleja Jana Pawła II nr 8 87-152 Łubiana.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ do pobrania (142kB) word

metryczka


Opublikował: Bartosz Lewandowski (13 stycznia 2012, 09:00:23)

Ostatnia zmiana: Bartosz Lewandowski (30 stycznia 2012, 11:31:17)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1631