zamówienie na:

Budowa gminnego parku kultury i rekreacji w Łubiance - mała architektura

zamawiający: Gmina Łubianka
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 179448 - 2012
wartość:
termin składania ofert: 15 czerwca 2012  09:00
wynik postępowania: , Budowa gminnego parku kultury i rekreacji w Łubiance – mała architektura Zgodnie z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą informuję, że w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy dla zamówienia została wybrana oferta : Część 1I : Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo – Handlowe ZAMA Maciej Zagórski ul. Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń z ceną brutto oferty 14.760,00 zł. słownie : czternaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt i 00/100 Liczba uzyskanych punktów : 100 Uczestnicy postępowania : Wykonawca Pkt w kryterium ceny – waga 100% Pkt łącznie Streszczenie Pozostałe informacje Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe ZAMA Maciej Zagórski ul. Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń 100,00 100,00 Oferta najtańsza spośród złożonych HERKULES Ryszard Syska ul. Śląska 41A, 32-500 Chrzanów 71,00 71,00 Oferta trzecia pod względem ceny Uzasadnienie ; Wybrana oferta spełnia wymagania zamawiającego określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów Zgodnie z art. 92 ust 1 pkt 4 PZP informuję, że umowa w sprawie niniejszego postępowania może być zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. ,, Budowa gminnego parku kultury i rekreacji w Łubiance – mała architektura Zgodnie z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą informuję, że w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy dla zamówienia została wybrana oferta : Część 1 : FIOR Spółka z o.o. 53-212 Wrocław ul. Odkrywców 1-3/5 z ceną brutto oferty22.081,21 zł. słownie : dwadzieścia dwa tysiące osiemdziesiąt jeden i 21/100 Liczba uzyskanych punktów : 100 Uczestnicy postępowania : Wykonawca Pkt w kryterium ceny – waga 100% Pkt łącznie Streszczenie Pozostałe informacje MAGICZNA TĘCZA Kaźmierczak Rafał Papowo Toruńskie ul. Warszawska 26/4, 87-148 Łysomice 78,05 78,05 Oferta druga pod względem ceny CROQUET S.C. Andrzej Cieszewski Adam Wroniecki Szczodre ul. Trzebnicka 81, 55-095 Miraków 54,38 54,38 Oferta czwarta pod względem ceny FIOR Spółka z o.o. 53-212 Wrocław ul. Odkrywców 1-3/5 100,00 100,00 Oferta najtańsza spośród złożonych MAGIC GARDEN Daniel Gacek ul. Mieleńska 27, 88-170 Pakość 65,69 65,69 Oferta trzecia pod względem ceny Uzasadnienie ; Wybrana oferta spełnia wymagania zamawiającego określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów Zgodnie z art. 92 ust 1 pkt 4 PZP informuję, że umowa w sprawie niniejszego postępowania może być zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.  




Łubianka: Budowa gminnego parku kultury i rekreacji w Łubiance - mała architektura
Numer ogłoszenia: 179448 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnego parku kultury i rekreacji w Łubiance - mała architektura.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 : Dostawa i montaż placu zabaw 1. Zestaw zabawowy - szt 1 - drewno lite , sklejka laminowana wodoodporna - wieża kwadratowa z daszkiem, wieża strażacka, balkonik, zjeżdżalnia metalowa, most linowy, koci grzbiet, 2. Huśtawka podwójna - szt .2 - belka pozioma fi 120 oraz słupy wykonane z drewna litego o przekroju 90mmx90mm, zawiesie łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe zabezpieczone gumą 3. Huśtawka wagowa - szt. 2 - słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka wykonana z drewna litego 90mmx90mm.. Łożysko i uchwyty malowane proszkowo, siedziska z wodoodpornej sklejki o grubości 15 mm. 4. Karuzela czteroramienna - szt. 1 - łożyskowana tocznie , rurowa konstrukcja malowana proszkowo 5. Sprężynowiec - szt. 2 - ścigacz + motor 6. Piaskownica - szt. 1 - sześciokątna, bok 2x2 m, drewno lite 90mmx90mm, 3 siedziska ze sklejki wodoodpornej laminowanej 7. Ławka parkowa z bali - szt. 4 - drewno lite 90mmx90mm 8. Tablica regulaminowa - 1 szt. - drewno lite 90mmx90mm Część 2: Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej Urządzenia wykonane ze stali ocynkowanej, malowane podwójnie proszkowo, uchwyty i rączki z gumy odpornej na warunki atmosferyczne, siedziska i oparcia metalowe, Urządzenia muszą posiadać certyfikaty w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych Zestaw nr 1 : wyciskanie siedząc i wyciąg górny + pylon Zestaw nr 2 : biegacz i orbitrek lub narciarz + pylon Zestaw nr 3 : drążki do podciągania dwustanowiskowe + pylon.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   - wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   - wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
·           III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   - wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   - wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   - wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom w sytuacji, gdy wykonawca zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, 3) Gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi podmiotów , Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika. . 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez przedmiot zamówienia wymagań zamawiającego, Wykonawca dołączy następujący dokument : - karty katalogowe proponowanych urządzeń.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubianka, 87-152 Łubianka, ul. Aleja jana Pawła II 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łubianka, 87-152 Łubianka, ul. Aleja Jana Pawła II 8 pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 207-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż placu zabaw.
·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw zabawowy - szt 1 - drewno lite , sklejka laminowana wodoodporna - wieża kwadratowa z daszkiem, wieża strażacka, balkonik, zjeżdżalnia metalowa, most linowy, koci grzbiet, 2. Huśtawka podwójna - szt .2 - belka pozioma fi 120 oraz słupy wykonane z drewna litego o przekroju 90mmx90mm, zawiesie łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe zabezpieczone gumą 3. Huśtawka wagowa - szt. 2 - słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka wykonana z drewna litego 90mmx90mm.. Łożysko i uchwyty malowane proszkowo, siedziska z wodoodpornej sklejki o grubości 15 mm. 4. Karuzela czteroramienna - szt. 1 - łożyskowana tocznie , rurowa konstrukcja malowana proszkowo 5. Sprężynowiec - szt. 2 - ścigacz + motor 6. Piaskownica - szt. 1 - sześciokątna, bok 2x2 m, drewno lite 90mmx90mm, 3 siedziska ze sklejki wodoodpornej laminowanej 7. Ławka parkowa z bali - szt. 4 - drewno lite 90mmx90mm 8. Tablica regulaminowa - 1 szt. - drewno lite 90mmx90mm.
·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej.
·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 1 : wyciskanie siedząc i wyciąg górny + pylon Zestaw nr 2 : biegacz i orbitrek lub narciarz + pylon Zestaw nr 3 : drążki do podciągania dwustanowiskowe + pylon.
·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
  SWIZ (227kB) word

Umowa (47kB) word
do pobrania (439kB) zip

metryczka


Opublikował: Bartosz Lewandowski (30 maja 2012, 10:56:40)

Ostatnia zmiana: Bartosz Lewandowski (11 lipca 2012, 12:30:49)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1670