zamówienie na:

Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

zamawiający: Gmina Łubianka
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 182868 - 2012
wartość:
termin składania ofert: 15 czerwca 2012  10:00
wynik postępowania: Dotyczy postępowania: szkolenia w ramach projektu systemowego pt.: „Razem Jesteśmy Mocniejsi”. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1PZP zawiadamia się, że w postępowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego została wybrana niżej wymieniona oferta: Info - Biz ul. Chełmińska 106 A/36, 86 – 300 Grudziądz z ceną brutto 58 000,00 zł. ( słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy zł. 00/100) Wykonawca Pkt. w kryterium ceny – waga 100% Pkt. łącznie Streszczenie Pozostałe informacje Info - Biz ul. Chełmińska 106 A/36, 86 – 300 Grudziądz 48,27 48,27 Oferta czwarta pod względem ceny La Soleil Monika Ciszewska Gutowo 36 87 – 134 Zławieś Wielka 80,43 80,43 Oferta trzecia pod względem ceny Oferta odrzucona ( art. 90 ust. 3 PZP ) P.U.H. „Elim” Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Małcużyńskiego 11, 86 – 105 Świecie 82,35 82,35 Oferta druga pod względem ceny Wykonawca wykluczony ( art. 24 ust. 2 pkt. 4 PZP ) Oferta odrzucona( art. 90 ust. 3 PZP ) Centrum Nauczania „Let’s Go” ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie 100,00 100,00 Oferta najtańsza Wykonawca wykluczony ( art. 24 ust. 2 pkt. 4 PZP ) Oferta odrzucona( art. 90 ust. 3 PZP ) Uzasadnienie: Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 PZP informuję, że umowa w sprawie niniejszego postępowania może być zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W dniu 21.06.2012 r. Zamawiający wezwał La Soleil Monika Ciszewska Gutowo 36 87 – 134 Zławieś Wielka, do złożenia uzupełnień i wyjaśnień do oferty do dnia 25.06.2012 r. do godz. 9.00. tj.: przedstawienie miejsca wykonywania warsztatów Ekonomi gastronomi oraz szczegółową kalkulację kosztów związanych z realizacją zamówienia. W wyznaczonym terminie La Soleil Monika Ciszewska Gutowo 36 87 – 134 Zławieś Wielka, nie dostarczył żadnych wyjaśnień. W dniu 21.06.2012 r. Zamawiający wezwał P.U.H. „Elim” Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Małcużyńskiego 11, 86 – 105 Świecie , do złożenia uzupełnień i wyjaśnień do oferty do dnia 25.06.2012 r. do godz. 9.00. tj.: przedstawienie miejsca wykonywania warsztatów Ekonomi gastronomi, przedstawienie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób, które odpowiadać będą za zajęcia w ramach kursu budowlanego – roboty wykończeniowe oraz przedstawienie szczegółowej kalkulacji kosztów związanych z realizacją zamówienia. W wyznaczonym terminie P.U.H. „Elim” Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Małcużyńskiego 11, 86 – 105 Świecie nie dostarczył żadnych wyjaśnień. W dniu 21.06.2012 r. Zamawiający wezwał Centrum Nauczania „Let’s Go” ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie, do złożenia uzupełnień i wyjaśnień do oferty do dnia 25.06.2012 r. do godz. 9.00. tj.: przedstawienie miejsca wykonywania warsztatów Ekonomi gastronomi, rekomendacji zleceniodawców ze zrealizowanych w ostatnich trzech lat usług określonych w przedmiocie zamówienia oraz szczegółową kalkulację kosztów związanych z realizacją zamówienia. W wyznaczonym terminie Centrum Nauczania „Let’s Go” ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie, nie dostarczył żadnych wyjaśnień.  




DO POBRANIA -w związku z wpłynięciem zapytań do treści Specyfikacji podaję treść pytań i odpowiedzi (35kB) word

______________________________________________________________________

Numer ogłoszenia: 193488 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182868 - 2012 data 31.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Łubianka, Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Kody CPV: dla niniejszego zamówienia 80.50.00.00-9 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00-0 - Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 2. Cel szkolenia: Cel główny projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi Zwiększenie aktywności społeczno - zawodowej, 24 uczestników projektu, w wieku 15-64 l. z Gminy Łubianka, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance w następującym zakresie: L.P Rodzaj szkolenia Liczba uczestników Liczba godz. Miejsce szkolenia 1. Trening kompetencji społecznych 16 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 2. Trening kompetencji społecznych 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 3. Indywidualne konsultacje psychologiczne 24 48 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 4. Program zdrowotny - poradnictwo ginekologiczne i higieniczne 24 14 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 5. Kurs ekonomia gastronomi kurs gastronomiczny pod kątem racjonalności wydatkowania środków na przygotowanie potraw . 14 40 Teren Gminy Łubianka 6. Kurs Budowlany - roboty wykończeniowe 2 80 Teren Gminy Łubianka 7. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym 24 48 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 8. Szkoła rodzica 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 9. Kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi 8 40 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 10. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 16 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 11. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska Razem: 370 4. Wszystkie szkolenia teoretyczne będą realizowane w udostępnionej bezpłatnie Wykonawcy Sali szkoleniowej zlokalizowanej na terenie Gminy Łubianka - Centrum Kultury w Łubiance, ul Toruńska 4, Łubianka i Urzędzie Gminy w Łubiance, ul. Aleja Jana Pawła II nr 8,Łubianka. 5. Szkolenia praktyczne jeżeli wymagać będzie tego program szkolenia dobywać się będą w miejscach przeznaczonych do odbywania zajęć praktycznych zapewnionych przez Wykonawcę. 6. Szkolenia będą odbywać się zgodnie z harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 18.06.2012 do 28.09.2012 r. 7. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wydruku certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniach w ilości odpowiadającej liczbie uczestników oraz przekazanie ich uczestnikom za potwierdzeniem odbioru po zakończeniu udziału w każdym z zajęć. Wzór zaświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do akceptacji w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu w terminie 7 dni od rozpoczęcia zajęć. 8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć. Dokumentacja obejmować będzie: - listy obecności, - programy zajęć, - ankiety ewaluacyjne na początku i końcu szkolenia, - kserokopie certyfikatów ukończenia zajęć, - listy potwierdzające odbiór materiały szkoleniowe i certyfikaty. 9. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego programu zajęć w oparciu o zagadnienia wskazane w pkt 3.3. SIWZ 10. Wszystkie dostarczone dokumenty, formularze materiały itp. Związane z realizacją zadania muszą być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia cateringu w postaci: kanapek, ciastek, napojów: zimnych i gorących bez ograniczeń 12. W przypadku wystąpienia konieczności przeprowadzenia dodatkowych szkoleń Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające może dotyczyć tylko zakresu zamówienia podstawowego i nie mogą przekraczać 50% jego wartości..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Kody CPV: dla niniejszego zamówienia 80.50.00.00-9 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00-0 - Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 2. Cel szkolenia: Cel główny projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi Zwiększenie aktywności społeczno - zawodowej, 24 uczestników projektu, w wieku 15-64 l. z Gminy Łubianka, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance w następującym zakresie: L.P Rodzaj szkolenia Liczba uczestników Liczba godz. Miejsce szkolenia 1. Trening kompetencji społecznych 16 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 2. Trening kompetencji społecznych 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 3. Indywidualne konsultacje psychologiczne 24 48 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 4. Program zdrowotny - poradnictwo ginekologiczne i higieniczne 24 14 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 5. Kurs ekonomia gastronomi kurs gastronomiczny pod kątem racjonalności wydatkowania środków na przygotowanie potraw. 14 40 Teren Gminy Łubianka 6. Kurs Budowlany - roboty wykończeniowe 2 80 Teren Gminy Łubianka 7. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym 24 48 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 8. Szkoła rodzica 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 9. Kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi 8 40 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 10. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 16 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 11. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska Razem: 370 4. Wszystkie szkolenia teoretyczne będą realizowane w udostępnionej bezpłatnie Wykonawcy Sali szkoleniowej zlokalizowanej na terenie Gminy Łubianka - Centrum Kultury w Łubiance, ul Toruńska 4, Łubianka i Urzędzie Gminy w Łubiance, ul. Aleja Jana Pawła II nr 8,Łubianka. 5. Szkolenia praktyczne jeżeli wymagać będzie tego program szkolenia dobywać się będą w miejscach przeznaczonych do odbywania zajęć praktycznych zapewnionych przez Wykonawcę. 5.1. Kurs ekonomia gastronomi ma być przeprowadzony w jednej ze świetlic wiejskich, lub szkole na terenie Gminy Łubianka z wyposażonym zapleczem kuchennym. Za wybór oraz wynajem danego miejsca i koszty z tym związane odpowiada wykonawca. Kurs ma ukończyć się przygotowaniem szwedzkiego stołu, na którym musi znaleźć się minimum 25 potraw dla 100 gości, będących podopiecznymi GOPS w Łubiance. 5.2. Kurs budowlany - roboty wykończeniowe musi być przeprowadzony na terenie Gminy Łubianka Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łubiance wytypuje szkołę, w której pomieszczeniu klasowym ma być przeprowadzony remont tj. uzupełnianie tynków, położenie gładzi, malowanie ścian i sufitu, wymiana wierzchniej warstwy podłogi. 6. Wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikom zajęć, materiały szkoleniowe (konspekty, notatniki długopisy itp.), na następujące szkolenia: trening kompetencji społecznych, program zdrowotny - poradnictwo ginekologiczne i higieniczne, szkoła rodzica, kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi, warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. Kurs komputerowy musi być przeprowadzony z wykorzystaniem urządzeń komputerowych dla każdego uczestnika i mobilnego Internetu. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom szkoleń na własność, co zostanie potwierdzone podpisem uczestnika na liście odbioru materiałów. Koszty związane z przygotowaniem konspektu szkolenia dla każdego uczestnika ponosi firma szkoląca. 7. Wszyscy uczestnicy kursów zawodowych muszą mieć badania z zakresu Medycyny Pracy zanim przystąpią do kursu - koszty ponosi wykonawca. Dodatkowo uczestnicy kursu ekonomia gastronomii muszą mieć badania sanitarno - epidemiologiczne - kosztyponosi również wykonawca. 8. Szkolenia będą odbywać się zgodnie z harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 25.06.2012 do 28.09.2012 r. 9. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wydruku certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniach w ilości odpowiadającej liczbie uczestników oraz przekazanie ich uczestnikom za potwierdzeniem odbioru po zakończeniu udziału w każdym z zajęć. Wzór zaświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do akceptacji w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu w terminie 7 dni od rozpoczęcia zajęć. 10. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć. Dokumentacja obejmować będzie: - listy obecności, - programy zajęć, - ankiety ewaluacyjne na początku i końcu szkolenia, - kserokopie certyfikatów ukończenia zajęć, - listy potwierdzające odbiór materiały szkoleniowe i certyfikaty. 11. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego programu zajęć w oparciu o zagadnienia wskazane w pkt 3.3. SIWZ 12. Wszystkie dostarczone dokumenty, formularze materiały itp. Związane z realizacją zadania muszą być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia cateringu w postaci: kanapek, ciastek, napojów: zimnych i gorących bez ograniczeń. 14. W przypadku wystąpienia konieczności przeprowadzenia dodatkowych szkoleń Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające może dotyczyć tylko zakresu zamówienia podstawowego i nie mogą przekraczać 50% jego wartości..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
  • W ogłoszeniu jest: formularz oferty, harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 18.06.2012 do 28.09.2012 r..
  • W ogłoszeniu powinno być: formularz oferty, harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 25.06.2012 do 28.09.2012 r..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubiankce..
  • W ogłoszeniu powinno być: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubiance.

    SIWZ po zmianach II (237kB) word

________________________________________________________________________

 

W związku z mylnym podaniem daty otwarcia ofert w SIWZ dokonano korekty specyfikacji  (do pobrania poniżej)

 

Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 182868 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kody CPV: dla niniejszego zamówienia 80.50.00.00-9 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00-0 - Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego 2. Cel szkolenia: Cel główny projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi Zwiększenie aktywności społeczno - zawodowej, 24 uczestników projektu, w wieku 15-64 l. z Gminy Łubianka, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance w następującym zakresie: L.P Rodzaj szkolenia Liczba uczestników Liczba godz. Miejsce szkolenia 1. Trening kompetencji społecznych 16 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 2. Trening kompetencji społecznych 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 3. Indywidualne konsultacje psychologiczne 24 48 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 4. Program zdrowotny - poradnictwo ginekologiczne i higieniczne 24 14 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 5. Kurs ekonomia gastronomi ( kurs gastronomiczny pod kątem racjonalności wydatkowania środków na przygotowanie potraw ). 14 40 Teren Gminy Łubianka 6. Kurs Budowlany - roboty wykończeniowe 2 80 Teren Gminy Łubianka 7. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym 24 48 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 8. Szkoła rodzica 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 9. Kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi 8 40 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 10. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 16 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 11. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska Razem: 370 4. Wszystkie szkolenia teoretyczne będą realizowane w udostępnionej bezpłatnie Wykonawcy Sali szkoleniowej zlokalizowanej na terenie Gminy Łubianka - Centrum Kultury w Łubiance, ul Toruńska 4, Łubianka i Urzędzie Gminy w Łubiance, ul. Aleja Jana Pawła II nr 8,Łubianka. 5. Szkolenia praktyczne jeżeli wymagać będzie tego program szkolenia dobywać się będą w miejscach przeznaczonych do odbywania zajęć praktycznych zapewnionych przez Wykonawcę. 6. Szkolenia będą odbywać się zgodnie z harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 18.06.2012 do 28.09.2012 r. 7. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wydruku certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniach w ilości odpowiadającej liczbie uczestników oraz przekazanie ich uczestnikom za potwierdzeniem odbioru po zakończeniu udziału w każdym z zajęć. Wzór zaświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do akceptacji w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu w terminie 7 dni od rozpoczęcia zajęć. 8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć. Dokumentacja obejmować będzie: - listy obecności, - programy zajęć, - ankiety ewaluacyjne (na początku i końcu szkolenia), - kserokopie certyfikatów ukończenia zajęć, - listy potwierdzające odbiór materiały szkoleniowe i certyfikaty. 9. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego programu zajęć w oparciu o zagadnienia wskazane w pkt 3.3. SIWZ 10. Wszystkie dostarczone dokumenty, formularze materiały itp. Związane z realizacją zadania muszą być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia cateringu w postaci: kanapek, ciastek, napojów: zimnych i gorących (bez ograniczeń).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wystąpienia konieczności przeprowadzenia dodatkowych szkoleń Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające może dotyczyć tylko zakresu zamówienia podstawowego i nie mogą przekraczać 50% jego wartości.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - przedstawienie wykazu min. 3 wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym wartość wykonanych usług musi być porównywalna z przedmiotem niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, - przedstawienie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez: - podpisanie oświadczenia na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 18.06.2012 do 28.09.2012 r.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Rozdziale IV Istotne postanowienia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; - w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; - w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego, b) Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łubiance/Gminny Ośrodek Kultury w Łubiance, ul. Aleja Jana Pawła II nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubiankce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Razem Jestśmy Mocniejsi wspófinansowany ze Srodków Unii Europejskiej, Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SWIZ (227kB) word
SIWZ po zmianach (227kB) word

metryczka


Opublikował: Bartosz Lewandowski (31 maja 2012, 15:18:32)

Ostatnia zmiana: Bartosz Lewandowski (26 czerwca 2012, 12:56:33)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1819