zamówienie na:

Zakup i dostawa 2 szaf , 5 biurek komputerowych, 20 krzeseł i stołu na potrzeby projektu pt. „Dzienny Dom Pobytu w Gminie Łubianka”

zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łubiance
tryb zamówienia: Rozeznanie rynku
nr sprawy: GOPS.271.3.2018
wartość: Poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8
termin składania ofert: 2 marca 2018  12:00
wynik postępowania: Zamawiający, zawiadamia o wyborze kolejnego wykonawcy, z pośród oferentów tj. Fundacji Aktywizacji i Integracji, ul. Kościuszki 2, 86-170 Nowe.  




Treść ogłoszenia (167kB) word
Informacja o zmianach w szczegółowym opisie przedmiotu (139kB) pdf
Odpowiedź na pytanie do SIWZ (12kB) word
Informacja z otwarcia ofert (178kB) pdf
Informacja o wynikach postępowania (152kB) pdf
Informacja o wyborze kolejnego wykonawcy (29kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Brzoska
Opublikował: Radosław Kowalski (23 lutego 2018, 14:59:09)

Ostatnia zmiana: Radosław Kowalski (22 marca 2018, 10:49:01)
Zmieniono: Aktualizacja - informacja o wyborze kolejnego wykonawcy - 22.03.2018

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 460